Prekių kokybės garantija
1.1. Pirkėjas privalo raštu informuoti pardavėją apie nustatytus akivaizdžius Prekių kokybės (pakuotės pažeidimai, kiekio neatitikimas ir pan.) trūkumus nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 (vieną) dieną nuo Prekių perdavimo jam dienos (kitu atveju, praėjus nustatytam terminui, Pirkėjas neturės teisės pateikti pardavėjuj pretenzijų dėl akivaizdžių perduotų Prekių trūkumų). Laikoma, kad užsakydamas tokias Prekes, Pirkėjas sutinka jas pirkti nurodytomis aplinkybėmis ir ateityje negali reikšti reikalavimų ar pretenzijų dėl Prekių pakuotės pažeidimų ar trūkumų.
1.2. Prekėms galioja jų gamintojo suteikta kokybės garantija, kurios konkretus terminas (trukmė) ir (ar) kitos sąlygos, įskaitant sąlygas garantijos netaikymui, nurodomos tokių Prekių aprašymuose ir (arba) kartu su Prekėmis pateikiamose garantinėse knygelėse ir (arba) įsigyjimo dokumentuose.
1.3. Jeigu tam tikroms Prekių rūšims gamintojo kokybės garantija nėra suteikta, tokioms Prekėms galioja taikytinuose teisės aktuose numatyta 24 (dvidešimt keturių mėnesių) Prekių kokybės garantija, juridiniams asmenims taikoma 12 mėn. garantija.
1.4. Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės Prekę savo pasirinkimu turi teisę:
1.4.1. reikalauti nemokamai pašalinti Prekės trūkumus; arba
1.4.2. reikalauti nemokamai pakeisti netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke; arba
1.4.3. reikalauti atitinkamai sumažinti Prekės kainą; arba
1.4.4. vienašališkai nutraukti Sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą Prekės kainą.
1.5. Pirkėjas supranta, kad Tinklapyje pavaizduotų Prekių spalva, forma ir (ar) kiti parametrai gali neatitikti realių Prekių formų, spalvos ir (ar) kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo įrenginio techninių savybių. Dėl to, tuo atveju, jeigu Jums reikėtų išsamesnės informacijos, patarimo ar nurodymų dėl mūsų Prekių, prašome kreiptis tiesiogiai į Pardavėją.